czwartek, 12 listopada 2015

Oczy zamknięte

Staram się nie widzieć
oczy zamknięte
Staram się nie słyszeć
cisza nie chce trwać
Myślom każę przestać
myśli pominięte
wołają mnie krzykiem
cisza nie chce trwać

Staram się nie mówić
wargi zaszyte
Staram się już nie czuć
czuję pusty los
Głosom każę zniknąć
strachem podszyte
wołają mnie myśli
czuję pusty los

Staram się nie uciec
nogi zmrożone
Staram się nie krzyczeć
panika trwa
Nie chcę widzieć kiru
światła zamglone
nie przebiją ciemni
panika trwa

Pokazuję spokój
spokojny świat
Pokazuję radość
gorzki smak
Nad duszy mogiłą
szaleje znów wiatr
nie porwie do życia
gorzki smak.




4 komentarze:

  1. Uczucia jakby znajome...
    Tak trudno uśpić zmysły, szczególnie, gdy wszelkie odczuwanie i widzenie staje się bólem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewne uczucia dają się przykryć, przysłonić, ale nie znikają... niestety.

      Usuń
  2. No dzisiaj przytoczyłaś moje myśli i uczucia. Ciężko się o tym czyta, a jeszcze trzeba to udźwignąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niełatwe to zadanie i przykro mi, że nie ja jedna się z tym borykam.

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)