niedziela, 15 listopada 2015

i splotłam palce moje
z jego dłonią silną a czułą

Weź ją- powiedziały moje oczy.
Weź tę dłoń, którą Ci daję, jest Twoja.
Nie bój się, nie każę Ci płacić, nie bój się jej przyjąć.
Ja i tak nie mogę zatrzymać jej dla siebie. Jest Twoja. Już to postanowiła.
Zresztą, nie, to nie jej decyzja. Zawsze robiła to, co jej kazało.
Nawet najgłupsze rzeczy, nic na to nie poradzę.
Teraz ono mówi, że jest Twoja i ona wciska się w Twoje palce- już wie, że to jej miejsce.
Zwinęła się w kłębek- nie, to nie jest pięść, Głuptasie.
Pięść zaciska się, by coś schować lub kogoś zaatakować.
Ja nie mam już nic do ukrycia. Niczego Ci nie zabraniam i nie zamierzam się bronić.

Serce wydało mnie Tobie.

i otulił dłoń moją
w jego dłoni silnej i czułej

4 komentarze:

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)