niedziela, 21 czerwca 2015

Kwiaty polskie








































11 komentarzy:

  1. Uwielbiam. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz manię kwiatów. Najbardziej mi się spodobały te czerwone na szarym tle :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wokół, przyciągają wzrok- nic na to nie poradzę ;)
      Też lubię odbarwiane zdjęcia. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam nasze polne kwiaty, choć bez opamiętania na nie kicham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenie piękna i rozbudzenie w jednym ;)

      Usuń
    2. Ja też je uwielbiam i też kicham :) Najbardziej na świecie jednak kocham słoneczniki:)

      Usuń
  4. Te zdjęcia kojarzą mi się z książką pt "Tajemniczy ogród".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją dawno temu... chyba miałam jakieś 8 lat... i czytałam oczarowana kilka razy :)

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)