poniedziałek, 12 października 2015

Minęło lato


Jesień już przyszła i się gości- choć w sumie bardziej jest u siebie :)
A ja dziś myślę o minionym lecie...
Jak bardzo było moje.
Ile przyniosło ciepłych myśli.
Może zapomnę, nawet na pewno zapomnę wiele z nich.
Ślad pozostanie.
To wrażenie.
Że jest dobrze, że ciepło, że nie samotnie.





































Lato się skończyło, jesień się zaczęła.
Czy to coś zmienia?
Coś ważnego?
Coś oprócz szalika na szyi?
Jeszcze nie, ale to przecież dopiero się okaże.


10 komentarzy:

  1. Piękne wspomnienie lata. Cudowne zdjęcia. Tak swojsko na nich. Tyle ciepła i pięknych letnich barw mają w sobie. Już tęsknię do lata... Niestety w tym roku nie zdążyłam się nim nacieszyć i nie zapełniłam "szuflady" pięknymi letnimi wspomnieniami. Dobrze, że Tobie się to udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... korzystałam z lata ciesząc się z niespodziewanych wakacji. Ciekawe, czy uda się nam obu złapać koloryt złotej jesieni, tęczę jej smaków... Życzę Ci tego, Kochana- i tego, by przyszłe lato wypełniło Twą "szufladę" po brzegi :)

      Usuń
  2. Lato! Lato do mnie wróciło! Dziękuję za te zdjęcia:) Tak mi doskwiera to zimno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się co roku dziwię, że te same temperatury, które zachwycają nas wiosną, jesienią grożą galopującym artretyzmem :P

      Usuń
  3. Ja już mówiłam Ci chyba, że uwielbiam Twoje zdjęcia i teksty również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      (onieśmielona pensjonarka skromnie opuszcza wzrok...;))

      Usuń
  4. przelotne ...
    Wrócić do lata wystarczy Archiwum bloga Jagoda L. sierpień lipiec cieplej ^^

    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  5. To my tworzymy zmiany w życiu a nie pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale gdy żyje się z darów natury, człowiek staje się jej częścią i zmienia się wraz z nią. Tzn. nie wiem, czy wszyscy tak mają, ale ja czuję te zmiany.

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)