poniedziałek, 12 października 2015

A kiedy dzisiaj...

A kiedy dzisiaj znów pustym się staje
A noc samotnią chłodem naznaczoną
Kiedy znów myśli jak oddechy nocy
Zamiast nieść ulgę ranią Cię i płoną

Nawet pomyślisz, że to tylko chwila
Że zaraz minie co najbardziej boli
Ale to zaraz dopiero nadejdzie
Nie posłuchawszy Twojej własnej woli

Czy nie chcesz cierpieć, czy modlisz się o to
Czy prawdę szepczesz, że już czuć nie zdołasz
Tego co Tobą jest przecież i w tobie
Tego co prosto z Twego serca woła

Czy szept Twój nie jest winą i oszustwem
Czy nie jest kłamstwem wobec własnej duszy
Czy przyznać nie chcesz albo już nie możesz
Że już nie czekasz aż coś Cię poruszy

Nie chcę ja nie chcę niczego już zmieniać
Nie chcę czuć znowu, myśleć, mieć nadzieję
Odkrywać wszystko, co szczęśliwi wokół
Zapamiętywać czemu promienieję

Bo jeśli wedrze się to w moją pamięć
Jeśli poczuję znów słońce na twarzy
Uwierzę tylko, by znów odkryć z bólem
Że dla mnie wcale to się nie wydarzy

Nie chcę malować moich dni nadzieją
Nie będę karmić złudzeniem tym siebie
Że jeszcze kiedyś stanę w pełnym słońcu
Mając przy sobie nie pustkę, a Ciebie


8 komentarzy:

  1. Kochana zawsze maluj swoje dni nadzieją:) Ja przynajmniej staram się tak robić. To daje mi siłę do tego by tworzyć, by być, cieszyć się tym co może dopiero nadejść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem maluję, czasem pędzel wypada mi z ręki... a wtedy jakoś zawsze przychodzi ktoś, by go podnieść i poprowadzić moją dłoń...
      Nadzieja promieniująca z Ciebie ogrzewa Twoich czytelników- jestem przykładem :)

      Usuń
  2. Do tego komentarz jest niepotrzebny. Wszystko jest w Twoich słowach. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawiązując do Doroty i a yo, bez komentarza (nadziejodajnie) "dum spiro, spero"
    Sam wiersz jest świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć czasem krzyczę, że jej nie chcę, jest tu, siedzi przy mnie i ani myśli odejść- jak najlepszy przyjaciel.
      Dziękuję Odysie, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nadzieja umiera ostatnia...pięknie napisane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się jej wypierać, ale jest- i całe szczęście :)

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)