poniedziałek, 27 lipca 2015

jestem Ja

Utkana z marzeń.

Marzenia to zarówno plany, jak i złudzenia.
Marzenia niosą ze sobą ryzyko zapadania się w nie, gdy powinno się wspinać po szczeblach życia.
Brak marzeń grozi niewidzeniem powodu, by posuwać się naprzód.
Brak marzeń to pustka.
Marzenia nie zastąpią życia.



Zbudowana na tęsknocie.

Tęsknota pomaga docenić. Dowodzi potrzeb.
Tęsknota to smutek i nadzieja.



Przepełniona miłością.

Miłość prawdziwa to zawsze coś dobrego. Nie zawsze przyjemnego, nie zawsze bezpiecznego.
Miłość prowadzi naprzód lub zatrzymuje w miejscu.
Miłość potrzebuje celu. Bez celu miłość staje się toksyczna. Wypala.



Naznaczona wrażliwością.

Wrażliwość jest piękna. Pokazuje świat jakiego inni nie widzą.
Wrażliwość jest niebezpieczna. Wystawia na cios, pokazuje słabości.



Żyjąca oczekiwaniem.

Poszukiwanie i oczekiwanie mogą iść w parze. Mogą też stawać przeciw sobie.
Oczekiwanie bez poszukiwania jest stratą czasu, stratą życia. Brakiem działania.
Oczekiwanie oznacza cierpliwość. Albo rezygnację.



Towarzysząca.

Wspieranie wielkich daje udział w wielkości.
Towarzyszenie w życiu daje namiastkę życia.



Dająca nadzieję.

Innym.



Niepoznawalna.

Niewidzialna, skomplikowana, pozująca, tajemnicza, zmienna, niewyraźna, niezrozumiała.




Jestem Ja- jestemja.

16 komentarzy:

  1. Esencja uczuć, z których Jesteś(my) utkane/utkani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak... i odwieczny problem co z każdym z nich zrobić- wznieść się, czy zatonąć.

      Usuń
  2. Piękne <3 Po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne myśli. A zdjęcia też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia to najczęściej dzieło przypadku ;)

      Usuń
  4. :) niezłe ja byś spędziła chwile na recenzji własnych przemyśleń.

    można przeczytać na jeden wydech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzał w dziesiątkę- podsumowałam sobie to, co kotłuje się we mnie od jakiegoś czasu.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja się nie dziwię- kto czyta, ten ma szanse się doczytać ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest, ale to już pewnie wiesz.
    Na pewno łatwo Cię skrzywdzić, ale mam nadzieję, że nikt się nie odważy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest często w życiu, że krzywdzą Ci, na których nam zależy, którym uwierzyliśmy, że ochronią- krzywdzą jakby niechcący, po prostu inaczej nie potrafią w tej czy innej sytuacji postąpić. Sęk w tym, że komuś przecież musimy ufać...
      Dziękuję.

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)