środa, 27 maja 2015

Truskawkowa ja


Oto dziś inaugurowałam sezon. Mój ulubiony sezon. Sezon... na truskawki ;)


Tradycyjnie zaczęłam od skubania sobie jednej za drugą jako przekąskę- 2kg ;)


Przez następne trzy tygodnie będę jadła... truskawki, truskawki, jakiś herbatnik, truskawki... trochę jogurtu i... truskawki ;)


W między czasie zagryzę ciastem z truskawkami i popiję koktajlem- oczywiście truskawkowym ;)

Truskawki... pobudzają jak kawa, zacieszają jak wygrana w totka- w sumie tania używka. Szkodzą na szkliwo, jak wszystkie owoce, ale czy ideał nie jest nudą...?

Pamiętam... miałam kilka lat, byłam mała, potem trochę większa, ale nadal byłam małą dziewczynką... obok nas mieszkała babcia, jej siostra po drugiej stronie wioski. Każdego roku, gdy dojrzewały truskawki, babcia zabierała mnie w odwiedziny do swojej siostry i za każdym razem one sobie rozmawiały o mało mnie obchodzących sprawach a ja wcinałam truskawki podane w głębokim talerzu, polane "prawdziwą" śmietaną ;)
To były czasy...

Dziwne, ale lody truskawkowe (choć lody wielbię uwielbieniem całorocznym) nie są moimi ulubionymi.

Jedzcie truskawki- czujcie się szczęśliwi ;)


6 komentarzy:

  1. To ja mam odwrotnie. Lody truskawkowe uwielbiam, są pyszne :) :-P A same truskawki: nie powiem, że nie jem bo jak już są to zjem. Ale nie są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam truskawki, choć mi najbardziej smakują posypane cukrem:)) Ostatnio nawet oglądałam program, gdzie pokazali, że jak zostawisz truskawki na zębach to je wybielają. No ja się nie dziwię, jak psują szkliwo:) Jednak to wszystko nic w porównaniu ze smakiem i przyjemnością jaką dają:). Człowiek może pocierpieć te kilka tygodni. Oczywiście dla dobra sprawy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa jak sprawa, ale "dobro" jest tu najwłaściwszym określeniem ;) Mniam :)

      Usuń
  3. Bosz, od trzech dni jem truskawki. Miskami zajadam, worami, łubiankami. Mam zawsze jeden cel, najeść się tak bardzo, że jak nagle się skończą nie będzie mi żal ;)
    Najbardziej lubię saute.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot właśnie- truskawka sama w sobie, jak słonka doświadczy odpowiednio, to smak najwspanialszy w sobie samej trzyma :)
      E... mnie się nigdy nie udało nie żałować ani najeść na zapas... ;)

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)