środa, 5 października 2016

Jestem Twoim życzeniem

Jestem Twoim życzeniem.
Nie zobowiązaniem, nie żądaniem, nie pretensją.
Jestem Twoim życzeniem.
Spokojnie czekam, aż mnie odnajdziesz lub wezwiesz.
Jestem Twoim życzeniem.
Jestem tu dla Ciebie- byś znalazł mnie, gdy będziesz mnie potrzebował.
Jestem Twoim życzeniem
i nie uciekam przed świadomością swojego przeznaczenia.
Jestem Twoim życzeniem.

Gdy świat Cię przytłoczy, jestem chwilą wytchnienia.
Gdy życie Cię nudzi, jestem partnerem do rozmowy.
Gdy nie chcesz pamiętać, jestem zapomnieniem.
Gdy szukasz emocji, jestem przygodą.
Gdy brak Ci zrozumienia, słucham i dopytuję.
Gdy ogarnia Cię stagnacja, zaskakuję.
Gdy nuży Cię oczywistość, ja jestem tajemnicą.
Gdy chcesz być mistrzem, jestem uczennicą.
Gdy chcesz być uczniem, pokazuję Ci inny świat.

Jestem Twoim życzeniem.

Wkrótce zniknę, stanę się życzeniem kogoś innego, wszystkich lub nikogo.
Wykorzystaj mnie, póki jestem właśnie Twoim życzeniem...

Jestem Twoim życzeniem.
Życzenia nie wolno wypowiedzieć na głos.



2 komentarze:

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)