wtorek, 6 września 2016

Żyję

Nie widuje mnie ostatnio Blogosfera za często, jakoś- nie ukrywam: na szczęście- mam teraz taki czas obrazujący powiedzenie "Żyj za młodu, wspominaj na starość". Nie przestałam jednak być obserwatorem życia i ludzi. Uwielbiam to. Dziś na przykład zjadłam kolację z przyjaciółkami, by wkrótce po zakończeniu spotkania odkryć ze zdziwieniem, że każda z nas miała na myśli coś z goła innego w większości kwestii... Wieża Babel ;)

Obserwacja życia i hobbystyczne wręcz kolekcjonowanie sytuacji ciekawostkowych poddało mi pomysł, by czasem- jeszcze nie wiem czy często zamieszczać tu po prostu wyrywkowe fragmenty zasłyszanych rozmów, opisy sytuacji, anegdoty, czy dykteryjki.

Na dziś tyle:

Ona: Jak daleko chcesz się posunąć?
On: Siebie???

;)


4 komentarze:

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)