wtorek, 21 marca 2017

Wiosno


Wiosno, jesieni
nie czyń w sercu moim,
nadziei nie karz
i nie gaś ochoty.

Wiosno, nie rozlicz
mnie z marzeń spełnionych,
z kilku chwil pięknych
a niewysłowionych.

Wiosno, nie zakończ
westchnień moich ciepła,
przeżyć się nie waż
mych deprecjonować.

Wiosno, pamiętaj,
Ty posłanko wrażeń,
że Twoją łaską
jest wskrzeszać emocje.

Wiosno, a jednak,
oddaj mi rozsądek
zgubiony pośród
odczuwania życia.

Nie strachem nakarm,
ale zrozumieniem,
że zrozumienie
nie może mnie chronić.


Człowiek nie może być zdrów oraz niezdrów
nie może także żyć nie oddychając.
Człowiek nie może nie myśleć i myśleć,
ale może człowiek wspinając się spadać.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że się nie obrazisz jeśli coś na uśmiech wrzucę
    Kabaret Potem - Już Jest Wiosna
    https://www.youtube.com/watch?v=Dl2LuJkTZV8
    z pozdrowieniami i życzeniami narodzin nadziei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za uśmiech obraza? To nie u mnie ;) Ja uwielbiałam kabarety, zanim stały się rozrywką dla mas ;)
      Dziękuję, uśmiech pojawił się nie jeden :)))

      Usuń
  2. Pięknie napisane- tylko Twoich pięknych zdjęć w dużej ilości mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, zdjęcia też się pojawią, bo wiosna i aparat się z torby wyrywa ;)

      Usuń
  3. Czy smutek czy radość, nadzieja czy zwątpienie, wiosna czy jesień - wszystko to jak w życiu tak i w sercu - jest stanem przejściowym.
    Życzę powiewu ciepłego wiosennego wiatru, który wypenia zapachem ufności i ukojenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Że wszystko w życiu mija, w to wierzę gorąco. Pocieszające i przykre to zarazem, ale prawdziwe niewątpliwie.

      Już dziś powiało wiosną, już wczoraj... Już jest. Na razie w atmosferze, ale i do serca dotrze. Uściski ślę.

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)