piątek, 10 czerwca 2016

Moje niebo

Odpoczywam patrząc w niebo.
Pocieszam się i uspokajam.
Buduję emocje i je wyciszam.
Przeżywam przygodę, gdy "goni mnie" burza.
Chmury są jak najbardziej interesujący film- i są takie codziennie :)
Moje niebo...
Moje niebo jest na przykład takie :)










A tu powyżej, moje niebo na ziemi :)






Bo wiecie... Niebo- ten atmosferyczny spektakl-
to taki wielki telebim, który stworzył Pan Bóg,
żebyśmy nie siedzieli ciągle przed komputerem, czy telewizorem.
Ładne zdjęcia?
Olejcie je, spójrzcie na prawdziwe niebo,
poczujcie je i...
poczujcie się pod tym niebem u siebie.




4 komentarze:

  1. Prawdziwy spektakl.
    Działa na mnie zupełnie podobnie.
    Kocham niebo.
    Po prostu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki parasol nad głową, który chroni i dostarcza emocji :)
      Uściski ślę :)

      Usuń
  2. Ach te twoje zdjęcia, można siedzieć i patrzyć i patrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)