niedziela, 17 kwietnia 2016

Zajrzałam dziś do nieba

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam tam dwie dłonie
i przyznać niebu trzeba
- splecione.

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam serca bijące
i przyznać niebu trzeba
- gorące.

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam myśli różne
i przyznać niebu trzeba
- nie próżne.

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam złoża miłości
i przyznać niebu trzeba
- cierpliwości.

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam konsekwencję
i przyznać niebu trzeba
- inwencję.

Zajrzałam dziś do nieba
ujrzałam owoce miłości
i przyznać niebu trzeba
- w radości.

Zajrzałam dziś do nieba
nie ma nic piękniejszego
i przyznać niebu trzeba
- dobrego.

Zajrzałam dziś do nieba
tam wierność kwitnie pięknie
i przyznać niebu trzeba
- codziennie.

Zajrzałam dziś do nieba
i wracam umocniona
bo On z nią będzie zawsze
- z nim Ona.


(Tym, co po wspólnej dekadzie
nie mają siebie dosyć, ale wciąż mało...)
























12 komentarzy:

  1. Piękne to niebo do którego zajrzałaś. To na zdjęciach również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu nieba budowniczych :)
      A to nad nami niebo często mnie zachwyca...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Niesiesz radość i otuchę na przyszłość. Ja też chętnie zajrzę do takiego nieba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzę na ludzi, którzy "pomimo" budują coś pięknego dzień po dniu, to rzeczywiście jakoś tak cieplej patrzę w przyszłość :)

      A tak po cichu podejrzewam, że Ty swoje niebo na co dzień oglądasz :)

      Usuń
  3. Twórczość Twa i zdjęcia jak zwykle docierają do mnie z bardzo pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę- bo jak nie czuć pozytywów, gdy ich tyle wokół widać?
      Tylko oko czasem jedno trzeba zmrużyć ;)

      Usuń
  4. Znalazłam pocieszenie i radość w słowach Twojego wiersza.
    Niebo wprost zachwycające - uwielbiam się w nie wpatrywać "na żywo" i podziwiam również na zdjęciach.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że te słowa na coś Ci się przydały.

      Sklepienie nad nami każdego dnia wystawia nowy spektakl :)

      Również pozdrawiam i ślę uściski :)

      Usuń
  5. Pięknie... Rozmarzyłem się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się rozmarzam, gdy widzę szczęśliwych ludzi- budujące, że to jest w ogóle możliwe ;)

      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. To bardzo uspokajający post. Patrzę na Twoje niebo już któryś raz. Pozdr.

      Usuń
    3. Zalecam wybrać się na spacer i popatrzeć na własne niebo ;) ale tutaj oczywiście zawsze zapraszam :)

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)