środa, 27 kwietnia 2016

Takie się widzi...

Takie się widzi cuda, jeśli spojrzeć się uda ;)

Jeśli nie można sobie pozwolić na wycieczkę, albo większy spacer,
to droga do pracy/do domu/do sklepu
może się okazać małą przygodą na pocieszenie.

Tylko trzeba patrzeć :)









Tak, ja często z głową w chmurach-
- nawet biegnąć między biblioteką,
pracą a życiem :)




Poniżej- wiem, przesadziłam,
ale może ktoś chciałby zagrać w
"znajdź 10 różnic"... ;)







Przepraszam- selekcja mi nie wyszła ;)










A tych państwa uchwyciłam w momencie intymnym...
Jeśli mnie zaskarżą, to będę się bronić-
- no bo tak w miejscu publicznym?



Wszystkie drogi prowadzą do domu, a wszystkie dni tygodnia do weekendu ;)





Drogi, ścieżki, czy wykroty... krok po kroku, zdjęcie po zdjęciu...
A piękno się wchłania w człowieka.




A ten to kto?


Wiosna! :)


Słoneczko piękne, ale zimno.
Ostatnio nawet śnieżyca była, choć jakaś mokra.
Kwiecień- plecień.
Ale już zaraz maj. Maj!
Majówka, ognisko, lenistwo!
:)

5 komentarzy:

  1. Naprawdę warto się rozglądać.
    Magicznie. Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mija to to człowiek dzień w dzień... latami... aż któregoś dnia...
      otwiera oczy i już nie chce zamykać :)

      Usuń

Nie z każdym zdaniem się zgadzam, ale z każdym się liczę :)